Få support
Supporten för slutkunder hanteras normalt av företaget som sålde systemet, vänligen kontakta dem i första hand. Om leverantören inte är känd eller inte längre existerar, kontakta Close Talk Conference System direkt.
Behöver du skicka produkter för service? Läs detta!
Skicka aldrig produkter till oss utan att kontakta oss först,
detta är extra viktigt för kunder utanför Europiska Unionen! Vi reserverar oss
rätten att vägra ta emot ej förannonserat gods, godset kommer att skickas
tillbaka till avsändaren på avsändarens bekostnad. Denna policy finns till för
att undvika onödiga kostnader med hantering av dåligt förpackat och felaktigt
tulldeklarerat gods.
Genom att kontakta oss i förhand kan vi förbereda
oss i god ordning och därmed ge en snabb och prisvärd service. Vänligen
inkludera detaljerade felbeskrivningar och tydliga instruktioner för vilken typ
av service som efterfrågas. Vid garantiförfrågan, inkludera information om när
systemet köptes.
Tack för visad hänsyn!